Cumartesi, Aralık 27, 2008

[Nazan Öncel] Hatırına Sustum

zaman: 12/27/2008

Nazan Öncel'in uzun zamandır beklenen albümü sonunda çıktı.Bende bir çok kişi gibi merak ediyordum albüm çıkar çıkmaz dinleme imkanı buldum.
Şarkıları ilk dinlediğimde genelde beğenmem, onun için şarkıları yorumlamıyorum.
Albüm kapağındaki ağzı fermuarlı resimde ayrı bi nüans olmuş.Şahsen ben ağzı iple dikili olsa daha orjinal olmuş derdim.Gothic olurdu ama olsun yani :) Bu arada albümde yer alan 11 şarkının tümünün sözlerinin ve bestelerinin kendisine ait olduğunu söylemeden geçmek istemiyorum.

1.Öp Barışalım
2.Seni Bugün Görmem Lazım
3.Canım Benim Nasılsın
4.Hatırına Sustum
5.Nereye Gitti bu Adam
6.Ankaralı Sevgilim
7.Bu Da Hayat Mı
8.Manzaralı Oda
9.Pollyanna
10.Ali
11.Çiçekçi Geldi



NAZAN ÖNCEL - HATIRINA SUSTUM








0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea