Çarşamba, Aralık 17, 2008

Yalnizim Ben Cok Yalnizim

zaman: 12/17/2008
Bu cümle beynimde dönüp dururken kendimi iyi hissedemiyorum malesef.Doğumgünüme bir hafta kaldı.Sanırım hayatımın en yalnız doğumgününü geçiricem.Aslında böyle şeylere çokta meraklı değilim.Ama İyi ki varsın cümlesini duymak istediğim bir kaç kişi var ve artık bana çok uzaklar.Onlar yokken bu özel günlerinde bi anlamı yok.Ben onları özlerken haberleri olmayacak ve işin acı yanı sanırım bu günü hatırlamayacaklar.Herkes ben mi ki, karaları bağlasın yanında olamadım diye üzülsün... Şimdiden o gecenin planını yaptım.Önce duygusal romantik ağlak zırlak bi film alıcam.Sonra birkaç bira.(Kesinlikle canım isteyecektir).Sigara zulam sağlam olmalı.Bi pakette peçete aldık mı tamamdır :)Şimdiden stresine girdiğim şeyi anlatırken gülümseyebiliyorum.Demekki aklımı yitirmeme az kalmış...



Yalnızım ben çok yalnızıııımmm.
Buymuş benim alın yazııımmmm.
İster uzak ister yakın
ANILAR BENİ RAHAT BIRAKIN....
Artık dönsen de dönmesen de
Ne çıkar beni sevmesen de
Bir kadehim var bak elimde
HASTERİ İÇİYORUM...


Ağlamak ister için bazen yapamazsın,Hatıralardan kaçamazsın...


Belkide varlığıma sevinen yoktur.Sanki herkes mecburmuş gibi nasılda havaya girmişim :D
Amaann salla... eşşek kadar olmuşum bu saatten sonra değişecek halim yok ya...
Klasik Bir Not:Aslında bu yazıyı silerdim ama Perşembe günü bana kimse ilişmesin diye silmiyorum.

5 yorum:

orçun kılıç dedi ki...

Bu sene hariç bende bütün doğum günlerimde yalnızdım ve gerçekten o kadar kötü bir durumki. İnsan hatırlanmak ister.
Ama olmuyodu banada tek bir allahın kulu bile mesaj atmazdı yada aramazdı:S ama bu yıl büyü bozuldu umarım bundan sonrada böyle devame der.

Seyyah dedi ki...

Şeytanın bacağını nasıl kırdığını bilmek isterdim :)

orçun kılıç dedi ki...

Kız arkadaşoım sayesinde. biliyodu daha önce hiç dogumgünümün hatırlanmadığını ve hiçbi şekilde kutlama yapmadığımı. Çok güzel bi sürpriz hazırlamış. Saolsun :)

Seyyah dedi ki...

şanslısın :)

Adsız dedi ki...

Yalnızım ben ve kimse için değişecek değilim ben iyilik yapıyorum kötülük değil!Öyle insanlar seviliyor bu dünyada!ben iyiyiym iyi kalacağım kimse beni sevsin diye uğraşamam çünkü uğraşmam yalnızım var mı, korkacağım bişey yok belki de insanın başına gelebilecek en kötü şeylerden biri yalnızlık!...

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea