Salı, Aralık 23, 2008

Lucifer

zaman: 12/23/2008
Bugün size çok ünlü olmasada ilerde çok ünlü olabilecek birini tanıtıcam.
Kendisi her ne kadar müzisyen olsa da, ünlü olma nedeni müzik değil.
Şuan acayip ikilemdeyim çünkü onu size kendi gözümden anlatmaya başlayınca bir yaşında sevimli bi bebekten bahsediyor gibi oluyor.Hani derler ya evladı annenin gözünde hiç büyümezmiş o da benim gözümde büyümüyor.(Ben ablasıyım ya o bakımdan )
Gerçi az sonra göreceğiniz yeni çektirdiği resmlerine bakarsak haksız da sayılmam =)
Kendisi aklınıza gelebilecek tüm şeytani fikirleri bünyesinde barındırabilecek en masum yaratık =)
Bu kadar yazıyı resimlerini koyduğumda kim bu dememeniz için yazıyorum.Kardeşceyizimin adı Anıl.Gitar çalıyor.Yeni gitarını aldığından beri daha da çok çalıyor.(Benden duymuş olmayın ama çokta hoş bi sesi var.)Tanıyabileceğiniz en iyi kalpli en eğlenceli insanlardan biridir.Son olarak saçlarını kıskandığımı da itiraf edip hemen resimlerine geçiyorum.
Çok beğenir de talip olursanız iletişim adresime not bırakabilirsiniz =)
Tabi bu şaka...
Şimdi sıra resimlerde...

 
      
     Bu Anıl değil Anılın İçindeki Çocuk :)
  
        
  Bu da Anıl değil.Hayır bu Anıl olamaz :)
 
         İşte bu Anıl
 
Çok seviyom ben seni yaaa.Köfteeeeee :)  

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Lucifer :) direk konuya daldım bu kelimeyi görünce.Fatma abla anıL abime selamlarımı ileT inş müzik babında istediği konuma gelir.Bizde uğraşıyoruz gitarla biliyorum az çok çilesini emek karşılığını :D
NoT: Destekcisiyim xD

Seyyah dedi ki...

İlettim Erhan teşekkürler.Onun kafasına koyduğu bişeyi yapamadığını görmedim henüz.İnşallah müziktede istediği başarıyı elde eder.

Adsız dedi ki...

Arkamda destekliyen birisinin oldugunu bilmek gerçekten güzel (: Kendimi bir şey zannettim şimdi XD Yorumun için teşekkür eder ERHAN napalım fatma abla tutturdu blog konum olucaksın diye karşı koyamadım :D

Adsız dedi ki...

:D np Anıl abicim.Bol tınılı günler sana hayatında gitarla kal ..

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea