Pazartesi, Aralık 29, 2008

Benim Burcum Ne?

zaman: 12/29/2008



Bugün aldığım bir habere göre aslında astrologlar bunca zamandır bizim burçlarımızı yanlış hesaplıyorlarmış.Dünya yörüngesi her yıl kayıyormuş ve astrologlar bunu es geçiyormuş.Yani 220 yıl önceki burçlarla şimdikiler tutmuyor.Bu durumda benim burcum ne oldu.2008'in 25 Aralık'ında doğmuş olsaydım yay burcu olacakmışım iyi hoş ta ben doğalı epey bi zaman oldu :)
Ben senelerdir oğlak burcuyum üstelik yükselenimde oğlak diye seviniyordum.Şimdi yayı okudumda oda fena değilmiş.Tıpkı ben yani :)
Arada kaldım yetişin a dostlar, burcum olmadan yaşayamam.

'Oğlak' a bakarsak kariyer hastası, kuralcı, arada sırada hayatın eğlenceli taraflarını yaşayan ve bunu kırk yılda bir yaptığı için çok ilgi gören bi tip.
'Yay' a bakarsak çok aklı başında ama gönül işlerinde saftrik,sakar ama sevimli ,hiç bişeyi kafaya takmıyor gibi görünen hatta çoğunluklada takmayan, takarsa da bunu sadece yastığıyla paylaşan, gezmeyi yemeyi giymeyi bilen bi tip.
Ufak bi hesap yaptım.Dünyanın yörünge kaymasından dolayı 25 Aralık'ın oğlaktan yaya kayması yaklaşık olarak 1898 senesine denk geliyor.E ben de 1980 de doğduğuma göre kesin yay burcuyum :)
Tebdili burçta ferahlık varmış.Ben yeni burcumu sevdim valla.
Marsın savaşı ve kıtlığı temsil etmesi beni geriyordu.Adımın anlamı güzel bişey değil.Burcumun gezegeni uğursuz olunca ne bu yaa baştan bitmişim diyordum.Bu yay burcu eğlenceli bi kız profili çiziyo.Jupiteri pek araştıramadım ama bulduğum bir kaç cümle idealistlik ve gelişme arzusunu işaret ediyor.Tamam dır ben yayım artık.Bugün itibarıyla kararı verilmiş olsa da burçlarla ilgili her hakkım saklıdır. O kadar!

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea