Cuma, Aralık 05, 2008

İletişim

zaman: 12/05/2008
Oh bee.Bugün saatlerce iletişim adresimi düzenlemekle uğraştım.Bi sürü mail bilmem ne birikmiş, biri orda-biri burda ohoo.Ama artık yeni bi sayfa açtım. Ta ta ta taammm :)
İçime sinen bi ad bulmak zor oldu doğrusu.İçime sinmezse bu uğraşın 3 gün sonra boşuna gideceğini bildiğim için yılmadım.Sağolsun Gülşahcığımda çok yardım etti.İşte iletişim adresim.Bundan sonra bana her konuda blog.hepyek@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Hatta şöyle yapayım.herkes görsün :p

blog.hepyek@gmail.com

çekinmeyin herkonuda başvurun ;)


Your Name :
Your Email :
Subject :
Message :
Image (case-sensitive):

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne demek güzelim her zaman yardımcı olurum ;) Haydin hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

maşallah

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea